Her Ülke , Bir Şarkı

  Şarkılar arasında dil ,din , ırk , tarz ayrımı yapmadan hepsini seven,dinleyen biriyimdir. Rock da dinlerim , metal de , rap de , pop da. Ancak dinlediği müzik tarzını övüp diğer tarzları dinleyenleri kötüleyenlerin çoğunlukta olduğu bir toplumda yaşıyorum. Demek istediğim bu gibi paylaşımlar olduğu sürece nasıl olur da insan sevdiği müziği dinleyebilir? Ya da siz neye müzikleri iyi veya kötü diye sınıflandırıyorsunuz? Biri bana bunu açıklarsa çok sevinirim.
  Sevmediğiniz müziği dinlemeyebilirsiniz ,zaten her müziği sevecekseniz diye bir kural da yok,herkesin zevki farklıdı ama hakaret kısmı işi çok farklı bir boyuta taşır.

 Bu kadar öfkeden sonra asıl konuya geri dönelim. Bu postu paylaşmamın nedeni size dünyanın farklı ülkelerinin müziklerini (bu nasıl bir tamlamadır :D ) tanıtmak :)



RUSYA : Grubumuzun adı t.A.T.u. Açılımı 'ta lyubit tu'. Çevirecek olursak : Bu kız o kızı seviyor. 2 kişiden oluşuyor , Lena ve Yuliya :) Çoğu kişi lezbiyen dese bile biseksüel dir kendileri :) Grup dağılmıştır.





POLONYA : Ich Troje 'Onların Üçü' manasına geliyor. Şarkılarının Almanca ve Rusça versiyonları da mevcut :)





BULGARİSTAN : Şimdi burada bir Alisiq de olabilirdi ama onun düzgün klibi olan şarkısını bulamadığımdan Konstantin'i koyuyorum :)




JAPONYA : Kat-Tun'un şarkılarını koyacaktım ama Kame-chan 'ı paylaşmak için fazla bencilim ^^ Onun yerine AKB48 koyuyorum , evet biliyorum fazla klişe oluyor ama onların UZA adlı şarkılarının hakkını vermek lazım diye düşünüyorum ,  kawaii \(^_^)/



FRANSIZ : Biraz da eskilere gidelim :)




KORE : Maknea miz büyüdü :(



ALMANYA : Rap-pop karışımı enfes bir parça :)



 İspanyolca parça koymadım çünkü hangisini koyacağımı bilemedim :) Onun için ayrı bir post bile yayınlayabilirim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI