Now You See Me - Sihirbazlar Çetesi (2013) - YORUMUM



 Büyüye inanır mısınız ? Peki ya sihirbazlara ? Ben inanmazdım. Hatta ilizyon gösterilerini izlerken bile sıkılırdım. Bu filmin düşüncelerimi tamamen değiştirdiğini söyleyebilirim. Zaten yapımcısı Titanların Savaşı ve Hulk'un yapımcısı. Oyuncular deseniz Mark Ruffalo , Jesse Eisenberg , Michael Caine gibi ünlü isimler. Aksiyon , polisiye ve gizemin harmanlandığı harika bir yapım! 2013 bitmeden izlemekte fayda var!

  Benim tarzım olmadığını yazının başında belirtmiştim. İzlememin

tek nedeni Dave Franco. (Bu kısımda gözlerimden pembe pembe kalpler fışkırır.) Bu yüzden afişte Dave'ı görür görmez -film hakkında hiçbir bilgi edinmeden- izledim. İyi ki de izlemişim! Benim gibi konuya ilgisiz biri bile beğendiyse gizem severlerin beğeneceğine adım gibi eminim! IMDB ise 7.3 vermiş. 


  Lafı fazla dolandırmadan konuya geçiş yapıyorum. Adından da anlaşıldığı gibi 4 tane müthiş sihirbazımız var. Kendi hallerinde takılırken -filmin başında- yüzünü göremediğimiz bir abimiz/ablamız bunları gözetliyor. Gösterilerinden sonra ise her birine üzerinde göz işareti olan bir kart veriyor. Kartta ise bir adres yazılı. O adrese gelmelerini istiyor. Verdiği adrese gelen kahramanlarımız , dairenin içerisinde birçok plan ve talimat buluyorlar. 'Göz' onlara emir veriyor , karşılığında ise dünyaca ünlü ve zengin olacaklar. Evet,evet çok illuminatimsi ancak bunlara takılmadan izlerseniz filmin tadını alırsınız.



  Mahşerin Dört Atlısı ismiyle sahne almaya başlıyorlar. Hedefleri ise çok büyük. Banka soymak , zengin adamları dolandırmak ve polise yakalanmamak! Evet , ilk gösterilerinden itibaren FBI yakalarını bırakmıyor bebeklerimin :(

  Filmin sonuna kadar kafanızda 'Acaba göz gerçek mi? , Gerçekse göz kim? , Göz kim ben hala anlamadım yaa?' gibi sorular dönüp duruyor. Sonunda her şey açıklığa kavuşuyor tabi ki :)
Göz yanıltmacaları harikaydı!

 İşte filmin o meşhur tanışma anı ;
Adamsın Woody!

Bir sonraki film/dizi yorumunda görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI