Yorum : Dublin Caddesi - Samantha Young

DİKKAT! Braden Carmichael bağımlılık yapabilir!





  2 gün. O kadar dönem ödevi , yaklaşan sınavlar , teslim edilmesi gereken okul bitirme projesi varken ben bu harika kitabı 2 günde bitirdim. Bu durumda Braden'ın etkisi büyük tabi :)
  En kötü yanı da son sayfayı da çevirdiğim zaman arka kapakla karşı karşıya kalmamdı. Uzun zamandır kitapları bitirdikten sonra boşlukta kalma hissi yaşamıyordum. Samantha Young sayesinde o hüznü tekrar tatmış oldum.

  Ana karakterimiz Jocelyn Butler geçmişinden kaynaklı bazı sorunlara sahip bu nedenle insanlarla yakınlaşamıyor. Dost değil arkadaş ediniyor. Üniversiteden mezun olduktan sonra ise Dublin Caddesi'nde yeni bir daireye taşınıyor. Ev arkadaşı Ellie samimi , tatlı mı tatlı bir kız. Ağabeyi Braden için ise aynı şeyleri söylemek pek mümkün değil. 



    Daha ilk günden Braden ile Joss'un karşılaşması beni güldürdü. [Spoiler içerir!] Ya bir nasıl bu kadar şanslı olabilir ? Kızı çıplak gördü resmen :D Birde 'Burası benim dairem' deyişi :D Her eve bir tane Braden lazım :) [Spoiler bitti!]

   Kitaptaki Braden-Joss atışmaları beni her daim güldürdü. Yazar normal diyalogları bile zekice yazmış. Kısaca sıkılmanın S 'sini bile hissetmedim.
  Öhöm öhöm! Gelelim en önemli kısma. Braden Carmichael! Adamın adını söylerken bile kısa çaplı bir kalp krizi geçiriyorum (❤) Braden kıskanç , arsız , zengin , düşünceli , erkeksi ve hıyarın teki! Daha ne olsun! Bir kadının isteyebileceği tüm özelliklere sahip! - Jocelyn hariç. Joss sevgi olmadan kısa ilişkiler istiyor. Ancak Braden karşısında duvar olsa onu bile eritir. Joss da kısa zamanda Braden'nın çekimine kapılıyor. (not: Kim kapılmaz ki?)




Birde yan karakterler vardı kitapta. Rhian-James ve Ellie-Adam gibi. Yazar kısa kısa bahsetmiş onlardan. Hatta Ellie-Adam çiftine odaklanan bir novella bile mevcut.

                                                                                                                                       Serinin diğer kitapları ;
#2 Down London Road
#3 Before Jamaica Lane

Diğer kapaklara göz atmakta fayda var!



                              Dayanamadım dün gece birde video hazırladım :)

Alıntılar : Alıntıları belirtmek için satırların altını çizeyim dedim , kitap boyama kitabı oldu :) Haliyle bu kadar çok alıntı olunca onları da ayrı bir postta ya da videoyla yayınlamayı düşünüyorum :)

Puanım : 5/5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI