Kütüphane Yolculuğum #1

  Bizim buradaki halk kütüphanesine uzun zamandır uğramıyordum. Çünkü evde okuyacak bir sürü kitabım vardı ve kütüphanede bulunan kitaplar hep serinin ikinci , üçüncü kitapları idiler. Birde kütüphanede 15 günlük geri getirme zamanı olduğu için üzerimde gereksiz bir baskı hissediyordum. 'Ya kitabın yarısındayken geri götürme zamanı gelirse?' gibi sorular okurken beynimi meşgul ederdi. Yani normalde 2 günde bitecek kitaplar elimde sürünüyordu. 
  Önünde geçerken kütüphane kartım da yanımda olunca uğrayayım dedim. İyi ki de uğramışım. Yokluğum da bir sürü yeni kitap gelmiş. Üstelik hepsi o kadar 'yeni gibi' duruyordu ki almaya kıyamadım.  




  Bu sefer ne olduysa elim hep historicallara gitti :) Çürük ve Harabe biter bitmez başlayacağım birinden. 



   Kitapları iade etmek için gittiğimde dayanamayıp yeni kitap almaktan çok korkuyorum -_- 

1 yorum:

  1. Aşk seni de vururu okudum ve çok beğendim..keyifli okumalar..Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim. Teşekkürler .
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI