MAKK 7. Blog Tur : YORUM + ÇEKİLİŞ


Onlara inanmak istemiyordum. İnanmak istediğim Lucian'ın benden hoşlandığı ve bunun bir oyun olmadığıydı.
Durdu ve bakışlarını bana doğru çevirdi. Çok önemli bir şey söyleyecek gibi doğruldu.
"Dün gece konuştuklarımızı düşündün mü?"
"Fotoğraflar üzerinde çalışıyordum. Sonra da uyuyakalmışım. Çok yorulmuşum."
"Düşün Haven! Yapabileceğin çok fazla şey var."
"Tam olarak ne istediğinden emin değilim."
Eğildi ve kulağıma fısıldadı. Nefesi tüylerimi diken diken ederken yaralarım acıyor, batmaya başlıyordu.
'Ruhun…" dedi. "Bana ruhunu ver lütfen.'




Kitap Adı : Illuminate : Bana Ruhunu Ver
Seri Sıralaması : Gilded Wings #1
Sayfa Sayısı : 534 syf
Goodreads Puanı : 3.73 (4,999 oylama)
Etiket Fiyatı : 24,00 tl

***
   Haven Terra , her şey de 'ortalama' sıfatını üzerinde taşıyabilen biri. Ortalama güzellikte , ortalama bir hayat süren lise öğrencisi. Hayatında herhangi bir doğaüstü olay yokken staj için kabul edildiği otele yerleştiği zaman hayatı değişir. Lexington Oteli karanlık geçmişi ve gizli geçitleri ile esrarengiz bir binadır. İlk haftalarda hayat hızla akıp geçse de Haven ve staj arkadaşları -Dante ve Lance- bir süre sonra otelde değişik olaylara şahit olacaklardır. 

Lexington 

   Haven'ın hayatı tamamen karmakarışık hale gelir. Birden alev alan çiçekler , ona yol gösteren gizemli bir kitap , değişen resimler , tuhaf konuşmalar ve daha niceleri. Haven gerçeği bulmaya çalışırken bir de gönlünü Lucian Grove'a kaptırır. Lucian'nın da ona karşı boş olmaması her şeyi daha da karmaşık hale getirmektedir. Çünkü Lucian hiçte görüldüğü gibi biri değildir. 

    Kitap , yazarın oluşturduğu karakterler bakımından diğer fantastik kitaplardan ayrılıyor. Yaşı küçük olması nedeniyle Haven'ı nazik , çıt kırıldım biri olarak beklerken beni şaşırttı ve ne kadar asi ve savaşçı bir ruhu olduğunu kitabın çoğu yerinde gördüm. Kötü durumlarda birinin gelip onu kurtarmasını beklemek yerine kendi savaşıyor ve bu durum çok hoşuma gitti.




  Çoğu kitapta olduğu gibi burada da bir aşk üçgeni mevcut. Ben aşk üçgenlerinden bıktım yazarlar bıkmadı :D Haven , yakışıklı patron Lucian ve asosyal ama zeki staj arkadaşı Lance arasında kalıyor. Kesinlikle Lucian taraftarı olduğumu söyleyebilirim. 



Puanım : 4/5



ÇEKİLİŞ : 



a Rafflecopter giveaway

13 yorum:

  1. Katıldım.Herkese Bol Şans :))

    YanıtlaSil
  2. katıldım herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  3. Katıldım, pek şansım yoktur ama bu kez şanslı olurum umarım. Herkese bol şans! Kitap da çok ilginç bir kitaba benziyor, ilgimi çekti. Kapak da hoş, almak istiyorum. Çekiliş ve yorum için eline sağlık. :) Ben de bloguma beklerim, ortaboypopcorn.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. katıldım umarım yapabilmişimdir

    YanıtlaSil
  5. Katıldım.Herkese Bol Şans :))

    YanıtlaSil
  6. güzel kitap ..

    YanıtlaSil
  7. bende formu güzelce doldurup katıldım
    hadi hayırlısı diyelim...

    YanıtlaSil
  8. hayırlısı bakalım :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI