YORUM : Ejderin Aşkı - G.A.Aiken

    Kalbi bir ejderhaya, şehvetiyse kibirli bir şövalyeye aitti.
   Bir gün bunların bir araya gelebileceğini kim hayal edebilirdi ki?
   Despot ağabeyini öldürmenin peşindeki Kanlı Annwyl, kaderin onu sürüklediği olayların ortasında aşkı ve tutkuyu keşfediyor.
   Kanlı Annwyl gibi bir lakaba sahip olmak, kadın bir savaşçı için de olsa, hiç kolay değildir. Erkekler ya korkuyla titrer ya da saygıyla selam verir.
Ama arada sırada bir erkekle, Yok edici Feraghus'la konuşabildiği gibi konuşabilmeyi arzulamaktadır.
Fakat ne yazık ki Fearghus bir ejderhadır. Büyük, pullu ve ölümcül.
   Fearghus'un onu savaş için eğitmek üzere ayarladığı sert, küstah şövalyeye karşı uyanan duygularından çok farklı bir şekilde, Annwyl onunla kendini güvende hisseder. Günlerini onu vahşi, kuvvetli bir arzuyla dolduran adamla dövüşerek, gecelerini ise bir köyü sadece nefesiyle yıkabilecek sihirli bir varlıkla geçirerek harcayan Annwyl, hayatın daha da garipleşemeyeceğinden emindir.
Ama yanılıyordur...
Orijinal Adı : Dragon Actually 
Seri Sıralaması : Ejder (Dragon Kin) Serisi #1 
Goodreads Puanı : 3.99 (15,550 oylama) 
Sayfa Sayısı : 391 sayfa 
Yayınevi :  Ephesus Yayınları
Etiket Fiyatı : 18 tl 

***
    Kanlı Annwly , babasının ve üvey abisinin baskısı altında sert ve merhametsiz biri olarak yetişmiştir.Ailesinin her isteğini yapmak zorunda olsa bile onu istemediği bir adamla evlendirmek bardağı taşıran son damla olmuştur. Kendi düğün gününden kaçmış , karşısına çıkan askerlerinin her birinin kellesini almış ve bembeyaz gelinliği kan yüzünden kırmızı olana kadar savaşmıştır. Aynı zamanda o gün , krallığına karşı isyan etmiş ve abisinden nefret eden adamlarla bir ordu kurmuştur. Tek isteği , hayatını zehir eden abisinin başını almaktır. 
     Günün birinde Yok Edici Fearghus ile tanışır. Ejderhalar , insanlar ile beslenmesine rağmen Fearghus kızın cesaretinden etkilenir ve onu öldürmemeye karar verir. Kanlı Annwyl'in yaraları iyileşene kadar onu mağarasında tutmaya karar verir. Kısa sürede aralarındaki sohbet ilerler ve Ejderha , Annwyl'in en yakın arkadaşı olur. Annwyl , ona tüm dertlerini anlatır. Ejderha , kızın abisini yenebilmesi için savaş becerilerini geliştirmesini gerektiğini söyler. Böylece Annwyl kendini, gündüzlerini adını bile bilmediği bir şövalye ile dövüşürken geceleri de iyi kalpli Ejderha'sı ile sohbet ederken bulur. 
     Annwyl açıkça güldü. Ve Fearghus onun gülümsemesini görmeyi ne kadar sevdiğini  fark etti. "Teşekkür ederim, ey ulu ejderha." Reverans yaptı.
    "Reveransa gerek yok. Basitçe başını eğmen ve tapınman yeterli olur."
    Serinin diğer kitaplarında Fearghus'un kız ve erkek kardeşlerinin hikayeleri anlatılıyor. Zaten ilk kitapta da Fearghus'un ailesinin çoğunu tanıyorsunuz. Aile bireylerinin diyalogları kitaptaki en muhteşem kısımlar! Atışmalarını , küçükken birbirlerine yaptıklarını (Fearghus ve Brice'ın küçük kardeşlerinin kuyruğunu kesip nehire atmaları gibi) ve bağlılıklarını okurken çok eğlendim. Yazarın akıcı üslubu ve olayların hız kesmeden devam etmesi de kitabın bir çırpıda okunmasını sağlıyor. 
   Şunu da belirtmeliyim ki kitap erotik kategorisine giriyor. Fantastik olduğunu düşünerek almıştım ama erotik kitap olduğunu sonradan öğrendim. Ama yazar kitabın fantastik yanını bir kenara atmamış aksine iki tarzı çok güzel harmanlamış. Üstelik kitapta ejderhaların dışında cadılar da mevcut. 
    Kitabın sonunda ise bizi sürpriz bir hikaye bekliyor. Fearghus'un aile üyelerinin birinin hikayesini okuyorsunuz. "İkinci Kısım" yazısından itibaren okuduğumuz hikaye , Fearghus&Annwyl kısımlarına göre çok daha masum kaldı diyebilirim :)
not : Yazar , belli bir ülke ya da kıta ismi vermiyor kitapta ama nedense okurken olaylar İskoçya'da geçiyor gibi hayal ettim. Tüm suç historical romancelerin -_-

     Erotik kısımlar beni rahatsız etmez , artık farklı fantastik yaratıkları okumak istiyorum derseniz kitap tam size göre. Masum , sevdiği erkek ne derse yapan kadın karakterlerden nefret ediyorsanız da okumanızı tavsiye ederim. Çünkü serideki kadın karakterlerin hepsi sert , acımasız ve kibirli! 




Puanım :  4/5

2 yorum:

  1. İşte istediğim kadın karakter!! Senin son cümlelerini okurken ben gaza geldim :D Benim çok merak ettiğim bir kitap ve bir takas sitesinden acaba alsam mı diye düşünmüş ama pek emin olamamıştım, yorumun çok yardımcı oldu kitabı istediklerime ekleyeceğim kesinlikle. Okuması çok yorucu olmayan ama yine de içinde fantastik yaratıkları barındıran özgün bir kitap arıyordum ve, eh daha önce ejderli bir kitapta okumamıştım :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin kadın karakterlerine bayılıyorum ben :D Bu tarz kadın karakterler şu son zamanlarda çıkan serilerde nadiren bulunuyor. Ejderleri bende okumamıştım daha önce :) Tavsiye ederim yani :D

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI