YORUM : Oniks - Jennifer L. Armentrout

Daemon'la aramızda bir uzaylı bağı olmasının muhteşem olduğunu düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz.
Gerçi bu bağa rağmen ona direnmeye kararlıyım. Ama bunu yapmak hiç de kolay değil çünkü Daemon (kahretsin!) gittikçe gözüme daha da taş gibi görünüyor. Üstelik bu sefer Arumlardan çok daha büyük bir problemimiz var. Savunma Dairesi kasabada.
Eğer Daemon'ın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler. Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemon'a yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?!
Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez.
Ultra yakışıklı ve ultra odun Daemon Black geri döndü!
Lux serisi, OBSİDİYEN'den sonra 2012'nin en iyi genç yetişkin kitabı seçilen ONİKS ile tam gaz devam ediyor. Daemon'a karşı koymanın imkânsız olduğunu artık siz de çok iyi biliyorsunuz...
Orijinal Adı : Onyx
Seri Sıralaması : LUX Serisi #2
Goodreads Puanı : 4.33 (119,318 oylama)
Sayfa Sayısı : 396 sayfa
Yayınevi : DEX
Etiket Fiyatı : 29 tl 
***
   Daemon ve Katy arasında kimsenin göremediği bir bağ oluşmuştur. Ancak ikisi de bu bağın sonuçlarını bilmez. Bir gün Katy eşyaları hareket ettirmeye başladığında ise çevreleri bir sürü düşman ile sarılacaktır. 
  Obsidiyen (serinin ilk kitabı) yaklaşık 5 yıl önce okuduğum ve bayıldığım bir kitaptı. Ardından serinin ikinci ve üçüncü kitaplarını da alıp okudum. Ama serinin kalan kitapları geç basıldı. Bu sırada başka başka şeyler araya girdi ve seri ile bağım koptu. 
   Geçenlerde serinin son kitabı Direniş elime geçti ve seriye baştan başlama kararı aldım. Burada ufak bir not girmek istiyorum , zamanında Obsidiyen'i çok beğenip herkese okutmuştum o yüzden berbat halde. Sayfalar kırışık , kenarları katlanmış. O halde kitaba dokunmak bile istemediğim için (evet,böyle bir takıntım var) serinin ikinci kitabı olan Oniks'ten başladım. Konuyu unutmuşum ama yazar arada ilk kitaptan bilgiler verdiği için kolay adapte oldum.
    Ne yazık ki seneler önce aldığım zevki tekrar alamadım. Kitaptaki her olay gözüme battı diyebilirim. Bir kere , Daemon ve Katy olmadan geçen sahne yok. 7/24 birlikteler. Bu beni bayağı rahatsız etti. Üstelik aralarında geçen diyaloglar da bayağı çocuksu. Katy sürekli Daemon'a "gıcık,öküz" gibi hitaplarda bulunuyor. Birbirine laf atmalar birden aralarında çekime dönüşüyor ve bu döngü kitap boyunca devam ediyor. 
  Daemon ve Katy olmadan geçen sahnelerde de bol bol kötü adamlar var ama ne olacağını 20 sayfa öteden kestiriyorsunuz. Kitabın sonunu tahmin etmeniz akıcılığı öldürüyor tabi. 
  Kitabı 5 yıl önce neden sevmişim en ufak bir fikrim yok. Belki de kitap hakkında aşırıya kaçan reklam gözümü boyadı,bilemiyorum. Yine de size 5 yıl sonra size okumayın diyebilirim sanırım. Piyasada bol bulunan fantastik/aşk kitaplarından pek bir farkı yok. Fena bir kitap değil ama muhteşem diyebilmek çok çok zor. 

Puanım : 2/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI