Aynı Yıldızın Altında - Oyuncular ve Film Üzerine

  Aynı Yıldızın Altında kitabını okuyup da etkisinde kalmayan yoktur diye düşünüyorum.Ben kalmıştım.O diyaloglar,anlatım şekli,olayların akışı ve Augustus sayesinde de bayağı akıttığım göz yaşı vardır. 
 Filminin çıkacağını duyduğum zaman normal karşıladığımı hatırlıyorum. Öyle heyecandan sandalyeden düşmeler , acaba yanlış mı okudum diye haberi 555 kere okumalar , dünyayı inleten kahkahalar atarak ışın hızı ile evde koltuktan koltuğa atlamalar yoktu yani. Zaten belliydi filminin çıkacağı , bu kadar tutulan bir kitap sonuçta :)


İşte oyuncularımız ;



 Erkek oyuncuyu (Ansel Elgort) HİÇ beğenmedim. Adam mavi gözlü bile değil! Sanki sokaktan ilk geçeni durdurup 'Gel,seni filmde oynatalım.' demişler. Umarım oyunculuğu iyidir.

 Filmin vizyon tarihi 6 Haziran 2014. O kadar nasıl beklerim şimdi ben ?








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI