Yorum : 2054 : Çıkış Yok - Teri Terry

  Kyla'nın hafızası silindi, kişiliği yok edildi, anıları sonsuza dek kayboldu. O programlandı.

  Hükümet onun bir terörist olduğunu ve kurallarına uyduğu takdirde ona ikinci bir şans vereceklerini söylüyor. Fakat geçmişin yankıları Kyla'nın zihninde fısıldaşıyor. Birileri ona yalan söylüyor ve hiçbir şey göründüğü gibi değil.


  Gerçeği ararken kime güvenebilir? Yakalayan, ürperten ve fazlasıyla gerçek. Elden bırakılamayacak bir macera romanı.
(Tanıtım Bülteninden)






***
(SPOİLER)

 Kyla devlet tarafından hafıza silinmiş bir suçlu. Geçmişini hatırlamıyor ancak anılarını rüyalarında görmeye başlıyor. Tabi , okuyucu ilk olarak onların anı mı yoksa bilinçaltının uydurduğu sahneler mi olduğunu anlayamıyor. Yazar sürekli geçmişten bahsederek okuyucunun merakını kamçılıyor. Çünkü kitabın başından beri Kyla'nın geçmişi tüm olayları kapsıyor. 
  Üstelik bir de ikilik durumu var. Halkını sürekli baskı altında tutan hükümet tarafında mı yer almalıyız yoksa amaçları uğruna halka bile zarar veren teröristlerin yanında ? Ben seçim yapamadım çünkü her iki tarafın da haksız olduğunu düşünüyorum. 

(SPOİLER BİTTİ)

***
 Kitap konusuyla ilk sayfadan beni kendine çekti. Kapağına da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Fakat kitapta şimdiki zaman eki kullanılması sinirlerimi bozdu. Öyle kitaplardan özellikle uzak duruyorum çünkü güzel olan bir hikaye yanlış çeviri yüzünden berbat olabiliyor. 
  Aşk arka planda kalmış bir konu kitapta. Böylesi çok daha iyi olmuş doğrusu , yazar distopya kısmına daha fazla önem vermiş.  


   "Ah, ama seni seviyor. Sadece bunu iyi bir biçimde gösteremiyor. Karmaşık bir konu."


 Yazar kitabı öyle bir yerde bitiriyor ki! Ortalarında gerçekleşmesini beklediğim bir olayı yazar en son anlatmış. İkinci kitap 2055 : Büyük Hesaplaşma okumak aklımda yokken sırf o son yüzünden alıp okuyacağım sanırım :)


Puanım : 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI