YORUM : Lanetli : Ölümsüz Aşk Hikayeleri - P.C. Cast

 "Benimle gelin, olur mu? Haydi, tekrar ölümsüzlerin dünyasına geçelim. Bu kitaptaki muhteşem yazarların hikâyelerinin çeşitliliği ve zenginliği karşısında gözlerim kamaştı.
  Rachel Caine'in Morganville'ini ziyaret etmek her zaman bir zevktir ve Tanith Lee'nin eşsiz sesinin büyüsüyle baştan çıkarılmak büyük bir hazdır.
  Vampirlerin üç intikam tanrıçası tarafından yaratıldığı Kristin Cast'ın dünyasına gülümseyerek, hem tatmin olmuş bir okuyucu hem de kızıyla gurur duyan bir anne oldum.
  Claudia Gray'in İç Savaş öncesi hikâyesinin son kısmı beni neşelendirdi. "Lanetli Aşk"ta Cynthia Leitich Smith'in olağanüstü hikâyesinden zevkle karışık bir şaşkınlık duydum.
  Richelle Mead'in "Mavi Ay"ı nefesimi kesti. Nancy Holder'ın kıyamet sonrası görüşü beni vahşi, ürkütücü bir geziye çıkardı ve Rachel Vincent'ın vampir sireni efsanelerimize hoş bir katkı oldu.
  Bu sayfalardaki sihri okurken bana eşlik etmeniz için sizi davet ediyorum. Hep birlikte vampirlerin cazibesiyle hiptonize olacağız ve böylece geçici bir süre için bile olsa bir parça ölümsüzlüğe ulaşacağız." (Tanıtım Bülteninden)


***

  P.C. Cast'ın editörlüğünü yaptığı kitap her biri birbirinden ünlü yazarlarımızın kısa hikayelerinden oluşuyor.Hikayelerin hepsini size tek tek anlatmayacağım ancak hepsinin ortak noktası vampir,siren,hayalet vs. unsurlar içermesi. Çoğu da araya aşk harmanlanmış macera. 
  Hikayeler çok güzel olmasına rağmen sanki kırpılmış kırpılmış bu hale gelmiş gibi. Hepsi ortalama 40 sayfa zaten ve yazarlarımız hiçbir betimlemeye girmeden direk olayları anlatıyor. Aşk desen hepsinde birden gerçekleşti zaten. Ne zaman tanıdın oğlanı ne zaman sevdin hiç belli değil. Birden aşık oldu gibi tüm karakterler. Yani rahat 400-500 sayfa kitap yazılabilecek konuları 40 sayfaya sığdırmışlar. Hepsinin tadı damağımda kaldı. Buna rağmen her hikayenin güzel olduğunu söyleyebilirim. Fantastik severlerin boş zamanların keyif alarak okuyacaklarına inanıyorum. 


Puanım : 3/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI