YORUM : Yalnız Gözlerin İçin - FMArsal

Sevgi nelere engel olabilir?
Acı dolu bir kalbin ilacı olabilir mi?
Gizemli bir adama olan öfkeyi yok edebilir mi?
Peki ya bitmez sanılan bir nefretin verdiği sızıyı dindirebilir mi?
Tutkuyla harmanlanan nefretin çöküşüne,
Sırlarla harmanlanan sevginin mücadelesine şahit olun…
Kazanmanın hüznünü, yenilmenin güzelliğini hissedin…
Mavi gözlerde kaybolan bir adamın aşkı için direnişini okuyun…
Ve acılı bir kadının adım adım sevgiye boyun eğişini görün!
Gülümseyeceğiniz, hüzünleneceğiniz ve sonunda mutlu olup keşke bitmeseydi diyeceğiniz bir FMArsal romanı…

***
   Tahir , kalbini aşka kapamış , disiplinli , planlı , maceracı ve vatanı için hayatını bile tehlikeye atabilecek dev gibi bir adamdır. Güney ise sessiz , güzelliğinin farkında olmayan , masum ancak kızdığı zaman tüm dünyaya kafa tutabilecek biridir. 
 
Tahir gittiği görevlerden birinde Güney'in erkek kardeşini yaralar. Sonrasında ise kendi yaralı haline rağmen adamı kurtarmaya çalışır. Son anda sırtına giren bir tahta parçası sonucu Güney'in kardeşi vefat eder. Güzeller güzeli Güney ise hastanede 'yanlış' bir bilgi öğrenir. Kardeşinin katili Tahir denen askerdir ve ondan ne olursa olsun intikamını almak ister. 
***

   FMArsal hakkında o kadar şey yazıldı ki bloglarda , facebook sayfalarında ben daha ne diyebilirim bilmiyorum. Yazarın anlatım tarzı , kurgusu beni etkiledi. Başlarda yavaş ilerlese de sonuna doğru öyle bir hızlandı ki! 
   Yazarımızın inişli-çıkışlı ilişkilerde çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Çoğu kitapta bir küsme bir barışma halleri beni sıkardı ancak YGİ'de bunun dozu çok iyi ayarlanmış. Üstelik kitap gerçek hayatı çok güzel yansıtmış. 'Bu da olmaz artık' dediğim bir kısım hatırlamıyorum. 
   Karakterler tutarlıydı. Uzun bir kitap olduğu için -776 syf.- bu durumun bozulacağını düşünebilirsiniz fakat Güney veya Tahir'in başlardaki davranışları sonlara doğru değişmedi. 
  FMArsal kitapları Ephesus yayınlarından çıktığı içinde ayrı bir sevinç duyduğumu söyleyebilirim. Ephesus yayınları en sevdiğim yayınevlerinden biridir -bunu söylemekten dilimde tüy bitecek yakında :D-
Serinin okuma sırası : 
1. Nefretten Sonra  -Tamer,Natalia 
2. Seni Sevmek İstemedim -Pınar,Doğan
3. Yalnız Gözlerin İçin -Tahir,Güney
4. Beni Bırakma -Gamze,Akın

Not :Canım Güney'imin kitabın sonlarına doğru güven problemi yaşaması beni sinir etti 
doğrusu. Orada akıllı , seni seven bir Tahir varken aklında nasıl hala tilkiler dolaşabilir ?


Puanım : 5/5 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI