Etkinlik : İçimizi Hüzne Boğan Kitaplar




  Kristal Kitap'ın öncülük ettiği çok güzel bir etkinlik ile karşınızdayım. Etkinlik afişinin iğrenç olduğunu kabul ediyorum , 5 dakikada yapınca böyle oluyor :(




1 - Kristin Hannah - Gece Yolu : Beni böyle hüzne boğan , ağlatan , sinir eden başka kitap var
mı bilemiyorum. Yazarın başka kitaplarını da okudum ancak  beni  Gece Yolu kadar etkileyemediler. Hele de kitabın sonu :( Yorumumu merak edenleri buraya alalım. 









2- Jodi Picoult - Kız Kardeşim İçin : Jodi için 'hüzünlü kitapların kraliçesi' diyebilirim. Cam 
Çocuk kitabını henüz okuyamadım ancak en kısa zamanda satın almayı düşünüyorum. 
    Kız Kardeşim İçin'i okurken ağlamadan duramıyorsunuz. Kolay kolay ağlamayanların bile gözlerinin dolacağına eminim. Kendi kendime 'Ben kardeşlerim için aynısını yapar mıydım acaba?' diye sordum. Okuduktan yıllar sonra bile unutamadım. 
 not : Böyle hüzünlü kitapları yazan yazarları teker teker öldürmek istiyorum , herkes mutlu sonlu kitap yazmalı -__-





3- Ahmed Günbay Yıldız - Kelebekler Gamsız Uçar : En iyi dram filmlerini biz çekiyoruz. O zaman neden bunları kağıda dökmeyelim ? Beni hüzne boğan kitaplardan biri de Kelebekler
Gamsız Uçar. O kadar realist bir kitaptı ki! Ana karakter erkek olmasına rağmen kendimi onun yerine koydum. Ailesinden gördüğü baskıyı bende görmüş gibi oldum sanki. Ana karakter dedesine ne kadar bağlıysa bende kendi dedeme o kadar bağlıyımdır. Bu yüzden kolaylıkla onun yerine geçtim :) Kitabın başları gözlerimi doldursa da sonlara doğru yüzümde bir tebessüm oluştu diyebilirim. 






    Şimdilik listemi bu kadar tutuyorum. İlerleyen günlerde güncelleyebilirim. Daha fazla yazmak istemiyorum çünkü yazarken kitaplardan bölümler aklıma geliyor ve yine üzülüyorum. Yüreğiniz dayanmıyorsa lütfen bu kitaplardan hiçbirini okumayın :D 

                                               

6 yorum:

  1. kitapların hepsini listeme ekledim *.* her ne kadar bazen sinir bozucu olabilse de dram candır!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken yanında kağıt mendil bulundurmayı unutma :D

      Sil
  2. Bende hepsini listeme ekledim fakat okunmayacaklar listesine düştüler maalesef. :D dram okumayı sevmiyorum yaa napimm. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dram okumayı sevmem , izlemeyi de sevmem :D Ama arada okunacak kitap bulamayınca elim gidiyor :D

      Sil
  3. Açıkcası bu kitapların hiç birini bilmiyorum. :D
    Bir yazar olarak Ahmed Günbay Yıldızı tanıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırdım çünkü Jodi'de gayet bilinen bir yazardır :D En kısa zamanda okumanı tavsiye ederim :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI