Mim : Biraz Müzik Biraz Ben


  Uzun zamandır ilgili yayın yazamıyordum. Beni bu güzel mime etiketlediği için Bin Tatlı Yıl blogunun sahibine teşekkür ederim! Hemen sorulara geçiyorum...


1) Müzik denildiğinde akla gelen ilk kelime?
  Aklıma gelen ilk kelime 'duygu'. Neden ilk olarak duygu kelimesi geldi bilmiyorum :)

2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
  Dinlemeye ara vermek zorunda olduğum zamanlar oldu. Ancak hiç isteyerek ara vermedim. İleride bıkar mıyım bilemem ama şu zamana kadar hiç bıkmadım.

3)Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanız astığınız fan dediğimiz türden yani?
   Sanatçılara değil ama birçok kez şarkılara hayran oldum. En son 2 yıl önce poster asıyordum sanırım. Genelde HIM posterim vardı şimdi olsa asmam.

4) Kitap okurken müzik dinler misiniz?
  Dinlemeye çalıştığım zaman sözler kafamda yankılanıyor ve okuduğumu anlayamıyorum. Enstrümantal dinlediğimde başım ağrıyor o yüzden dinlememeyi tercih ediyorum.

5) Çok klasik ama sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?
   Genelde yabancı dilde rap ve rock dinliyorum. 

6) Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
   Türkçe pop , rap. Arabesk rap. Minimal. Country. 
   Dinlememeyi tercih ediyorum. Belki ileride dinlerim o yüzden hiçbirine asla diyemem.

7) Size bir şarkıcı olmak isterseniz kim olmak istersiniz desem?
   Hiçbiri. Şarkıları yazan veya besteleyenler değil sadece söyleyen şarkıcılar hep piyasada. Böyle olunca da hiçbirinin yerinde olmak istemezdim. 

8) İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi değiştirmek isterdiniz?
   Saçma sapan sözleri olan tüm şarkıları değiştirmek isterdim. Arka planda aynı melodiyi deforme ederek tekrar tekrar kullanan ve sanatçı kelimesinin anlamını bilmeden kendine sanatçı diyen tüm o gereksiz insanları yok etmek isterdim. Ne yazık ki öyle bir gücüm yok.

9) Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?
   Sürekli favori şarkım değiştiği için bu benim şarkım dediğim bir parça yok. 

10) TV'lerde yayınlanan Talk Show'lar hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programalardan bahsediyorum.
    İzlemiyorum o yüzden bir şey söyleyemem. 

11) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?
    Herkes söylesin ya. Kimseye söylemesin diyemem. Dinleyip dinlememek benim elimde sonuçta.


   Kimseyi etiketlemiyorum çünkü üşengecim :D O yüzden isteyen herkes yapabilir :D 

1 yorum:

  1. Selamlarrr:)
    Bu güzel blog için sana ve bloguna "Dart Ödülü" verdim.
    Bir gelip göz atsan fena olmaz :) http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu.html#more
    Sevgiler ^.^

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI