Ya Öyle Olsaydı Mimi



    Zor mu zor sorularla dolu bir mim daha! Kristal Kitap beni bu mime etiketleyen ve haberdar eden kişi. Daha öncesinde hiçbir bloggerda görmemiştim :) 

1) Ömrünüzün sonuna dek tek bir yazar okuyabilecek olsaydınız, bu kim olurdu? 

   Bu soru beni yıktı -_- Hangi kitapsever böyle bir soruya yanıt verebilir? Ben buraya kocaman bir liste yazmak isterdim ne yazık ki sadece birini seçmek gerekiyor. Şimdi Tess Gerritsen desem hep suç , kan , polisiye okuyamam. Linda Howard ya da Sandra Brown'da diyebilirdim ne yazık ki Becca Fitzpatrick diyeceğim. Patch gibi ikinci bir karakter daha oluştursa sonsuza kadar favori yazarım olabilir :D 



2) Issız bir adaya gidecek ve yanınıza sadece üç kitap alabilecek olsaydınız, bu üç kitap hangileri olurdu? 

   O üç kitabı okuya okuya ezberlerim bu durumda :D Birincisi kesinlikle Fısıltı olurdu. İkincisi Rachel Vincent'ın herhangi bir kitabı. Üçüncüsü ise historical romance olurdu ancak kitaba bir türlü karar veremedim -_- Bana üç tane yetmez ya.

3) Bundan sonraki hayatınızı bir kitap karakteri olarak yaşayacak olsaydınız -birebir aynı şekilde- hangi karakterin yerine geçmek isterdiniz?

  Tris olurdu. Öhöm öhöm nedeni tabi ki -sadece- Four değil. Tris , tam sert-yumuşak karakter arasına sıkışmış biri. Ne çok sert bir karakter olmak isterdim ne de dokunsan ağlayacak bir karakter. Bu yüzden Tris benim için çok doğru bir seçim :D 

4) Kitaplardaki üç kadın ve üç erkek karakteri, başka kitaplardaki karakterler ile değiştirseydiniz; seçimleriniz nasıl olurdu?

  Kimseyi kimseyle değiştirmek istemiyorum ya. Düşünsenize fantastik bir kitapta romance karakteri olduğunu :) Sonuçta yazarlar karakterlerin özelliklerini kitapların türlerini göre oluşturuyorlar. 

5) Okuduğun kitaplardaki karakterlerden biri ile bir gün geçirme şansın olsa, kimi seçerdin?

   Bu soruya cevabım uzun zamandır Patch Cipriano. Onunla bir gün de yetmez aslında bir ömür olsa :D 


  Naz'lı Kitaplık ve Agnes Wood 'u mimliyorum! Azıcık onları zorlasın bu sorular :)

2 yorum:

  1. Vay, gerçekten zorlayıcı :D . Mim için teşekkür ederim. İlk fırsatta yapmaya çalışacağım :D .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim , umarım benim kadar eğlenirsin :D

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI