YORUM : Yol Filmi - Baffert, Roumiguiere, Payet , Rippert

"Coşkum hızla uçup gitti. Pandora, çevresindeki şeytanları kovalamaya kararlıydı ve ben, korku içinde, ormanın yanımdan akıp gittiğini görüyordum... Sarp kayalığa çarpan bir uçurtma gibi ben de bir ağaca toslayacaktım. Gözlerimi kapadım. Kulakzarlarımda şiddetli rüzgâr, panikle eğdiğim sırtımda kırılan dallar, çekişme halindeki bedenlerimiz..."






Sayfa Sayısı :  204 syf
Seri Sıralaması : Mavi Kirazlar Serisi #2
Goodreads Puanı : 4.25
Etiket Fiyatı : 15 tl
Serinin ilk kitabının yorumu için buraya tıklayın.

***
   Serinin ikinci kitabında yine 4 arkadaşın hikayeleri anlatılıyor. Amos , Zik , Satya ve Violetta. Ancak ilk kitapta hissettiğim sevgi , arkadaşlık bu kitapta yok. Karakterler arasında saklanan sırlar her birinin birbirinden uzaklaşmasına neden oldu. Birbirlerine önem vermeden verdikleri kararlar da beni kitaptan soğuttu. 
   Arkadaşlığı yeterince göremesem de seri , ilk kitapla paralel gidiyor. Yazarlarımız yine akıcı yazmış , hemen bitti :)


  Serinin sonraki kitaplarını okur muyum bilemiyorum. Eğer aynı çizgide ilerliyorsa okumam büyük ihtimalle. Ancak ilk kitap kesinlikle okunmaya değer :)

Puanım : 3/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI