Etkinlik : High School Musical Book Tag


   Bir Otaku'nun Dünyası 'nın çevirdiği ve sevgili Kristal Kitap 'ın beni etiketlediği bir tag/mim var karşınızda. Ben soruları çok sevdim , böyle zor sorular hoşuma gidiyor sanırım ^^



1.Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni  favori tür / yazar / seri?
   Şimdilerde okuduğum Sessiz İntikam kitabını yazabilirim buraya sanırım. Yazarın daha önce hiçbir kitabını okumamıştım :)

2.Öyle bir kitap arıyorum ki - içinde istediğim her şey var?
   Seri adını hala bilmesem bile Iskarta kitabını yazıyorum buraya. Aşk , distopya , gerilim , aksiyon ne varsa :)

3.Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D ) 
    Darynda Jones'un Charley'si bu soru için uygundur. 

4.Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?
   Asude'nin Gül ve Avcı kitabındaki Evelyn diyorum. Tarihi aşk romanlarında görmeye alışık olmadığımız bir karakter kendisi :)

5.Erkekler geri döndü - En iyi bromance?
   Çok sıkı fıkı arkadaşlıkları olan iki erkek karakter hatırlamıyorum maalesef. Ya unuttum ya da hiç bromance içeren kitap okumadım :)

6.Ne Zaman – Favori  yaz okuman?
  Bu yaz ne okuduğumu hatırlayamıyorum ya bu soruyu atlasak olmaz mı ? :D 

7.Her gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?
  Böyle soru mu olur ya :( Hepsini bir kitap kapağında toplayıp ona baksak olmuyor mu ? Hayatımın geri kalanında değil de 1 yıl falan Seraphina'nın kapağına bakabilirim herhalde.

8.Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?
   Hush Hush serisinin her bir kitabı. Alıp alıp tekrar okuyasım geliyor her dakika :D 

9.Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?
   Gece evi serisindeki her karakter desem ?

10.High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?
   Hogwarts ve Vampir Akademisi. İkisi de birbirinden güzeldi :)

11.Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?
   Gece Evi serisinin ilk 4 kitabı hariç tüm kitapları hayatımda okuduğum en saçma kitaplar. Karakter olarak da Zoey Kızılkuş'u diyorum -_-

12.Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son ?
   Buraya Becca Fitzpatrick'den Final'i koyuyorum. O son azıcık daha uzatılsa daha da mutlu bir son olurdu ama şimdiki hali de güzel ve mutlu sayılır :D 

Etiketlediklerime gelecek olursak ; 

Tæzmanya Canavarı
Kitap Günlüğü
Okuma Köşem

2 yorum:

  1. Hogwarts hayallerimdeki okul... Hala mektubumu beklemekteyim :D
    Gece evi serisini hiç beğenmedim ben ya. İlk kitaplarını okudum fena değildi ama okudukça saçma gelmeye başladı... Hele bir kitabında 3 günü mü ne anlatıyordu ama anlatış aylar sürmüş gibiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece Evi serisini neden sevmediğim hakkında uzun bir yayın yazmayı düşünüyorum :D O kadar çok neden var ki buraya bile sığmaz.
      Hogwarts mimi yapanların genel cevabı zaten :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI