MAKK 8. Blog Tur : Tesadüfler | Yorum + Çekiliş

    Alexander ve Christina,küçük bir kasabada karşılaşırlar.Bu karşılaşma onlar için daha önce görmedikleri bir hayatın başlangıç noktası olur.Farklı insanlar,dostluklar,aşk,zor kararlar,göz yaşları,kahkahalar,ümitler,biraz macera, bilinmeyenler ve bolca tesadüf…Ama bu hayat dengede…Bu kitap size gizem dolu bir hayatı, Alexander ve Christina’nın hayata bakışlarını değiştirecek,ilginç tesadüfler ve bilinmezliklerle dolu bir yolu nasıl aştıklarını anlatıyor…Acaba bu hem gizem dolu döngünün sırlarını,hem de hayatlarındaki garip sorunları çözebilecekler miydi ?”Hiç böyle tesadüf olur mu ?”diyeceğiniz tesadüfleri mantık çizgisinde tutan bir hayatla karşımızdalar bu kitapta…İleri de olacakları ise; ancak tesadüfler bize gösterecek…

Kitabın Adı : Tesadüfler
Yazarlar : Melis Özün Uslu & Yusuf Özoğul
Seri Sıralaması : Bilinmeyen Serisi #1
Sayfa Sayısı : 312 sayfa 
Etiket Fiyatı :  18 tl


***
  Alexander Etoiles, kalabalık ve gürültülü Fransa'dan , ufak bir kıyı şeridi yerleşimi olan Grand Marais'e taşınmak zorunda kalır. Eski bir ev , gıcırdayan merdivenler ve yeni bir okul onun bu yerden nefret etmesine yeter. 
   Annesi ise onun aksine bu yeri çok sever ve anında arkadaş edinir. Bayan Vaubel ve torunu Christina, annesinin tanıştırmasıyla Alex'in hayatına yıldırım gibi girer. 
   Alex ve Christina kısa zamanda yakın arkadaş olurlar. Üstelik okulda tanıştığı Ginger , Nikolas , Rachel ve Harry'de kısa zamanda ikiliye katılır.
Alexander ve Christina
   Hayatı , arkadaşları , ailesi..Her şey normaldir ta ki bir gün esrarengiz bir kargo alana kadar. Kargonun içinde kapağı açılamayan bir kitap vardır. Üstelik kitabı alır almaz , Alexander çevresindeki insanların düşüncelerini duymaya ve düşünce gücü ile onlarla konuşmaya  başlar. Akıl sağlığından kuşku duymaya başlayan karakterimiz benzer olayların dostlarının da başına geldiğini öğrenir. Kitap , anlaşılmayan bir şekilde karakterlerimizin hayatını değiştirmiştir. Peki , bu kitabın sırrı neydi?



   Evet , yanlış görmediniz. Kitabın türü fantastik , üstelik içinde aşktan çok aksiyon ve gizem ön plana çıkarılmış. Karakterler de lise çağında.Ayrıca karakterler sevgili değil , en yakın arkadaşlar. Bütün bunlar bile benim kitabı sevmeme yetti. Yani , son zamanlarda ilk kitabını yayınlatan Türk yazarlardan hep romance tarzı kitaplar görüyordum. Bu seferki kitabın türünün fantastik olması sonucu afalladım. 
   Yazarlar güzel bir kurgu oluşturmuş. Özel güçler , bilinmeyen tehditler ve gizemli bir kitap kitabın asıl kurgusunu oluşturuyor. Kitabın hikayesini 100'lü sayfalara doğru öğreniyorsunuz ve o andan itibaren olaylar hızlanıyor. Asıl karakterleri tanıyorsunuz ve olayların akışına kapılıyorsunuz. 
   Kitabın hoşuma gitmeyen tek yönü betimlemeye sorunuydu. Kişi tahlilleri yerinde olsa bile çevreyi pek anlatmadıklarını düşünüyorum. Bu da olay akışında sorun yaratıyor. 'Ne ara okula geldiler , daha demin evdeydiler?' dediğim oldu. Yazarların ilk kitabı olduğu için serinin devam kitabından kalemini güçlendireceklerini umuyorum. 
    Her yazım da olduğu gibi bu yazıda da kapağa değineceğim. Yazılarımın küçük bir kısmını okuyanlar sade kapakları ne kadar sevdiğimi bilirler. Tesadüfler'in kapağına ba-yıl-dım! Kitabın hem kurguyu iyi bir şekilde anlatan hem de siyah-beyaz konseptiyle dikkat çeken bir kapağı var. İç sayfa düzeni de çok güzeldi. 
    Yerli yazarların kitaplarını da okumak isteyen ama fantastik sevdiğim için bir türlü başlayamayan biri olarak benim için şahane bir kitaptı...


ÇEKİLİŞ : 

a Rafflecopter giveaway

24 yorum:

  1. Yerli yazarlardan fantastik okumadım hiç.Bende en kısa zamanda okuyacağım. :)

    YanıtlaSil
  2. burcu eser olarak katıldım

    YanıtlaSil
  3. Katıldım.Herkese bol şans :))

    YanıtlaSil
  4. Katıldım yine ama anlamadım gitti dün tüm koşulları yerine getirmeme rağmen fb ve twitter sanki yapılmamış gibi göründü. Yeniden doldurdumç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook ve twitter seçenekleri her gün yenilenir :) Bu kazanma şansınızı arttırır.

      Sil
    2. Anladım. Bilmiyordum. Teşekkür ederim bilgilendirdiniz için. :)

      Sil
  5. çekilişin sonucu ne oldu acaba ?

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Seda Hanım , yarışma uzun zaman önce bitti.

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI