YORUM : Siyah Buz - Becca Fitzpatrick

   Âşık olmak hiç bu kadar tehlikeli olmamıştı… Beni ona bakarken yakalayınca hemen gözlerimi kaçırdım. Bakarken yakaladığına inanamıyordum. Ona karşı hissedebileceğim çekim fikrinden nefret ettim.Beni rehin almıştı. Beni isteğim dışında alıkoymuştu. Son iyilikleri bunu değiştiremezdi. Kendime onun gerçekte kim olduğunu hatırlatmalıydım.Ama gerçekte kimdi?





Orjinal Adı : Black Ice
Seri Sıralaması : Herhangi bir seriye ait değil.
Goodreads Puanı : 3.85 ( 9,281 oylama)
Sayfa Sayısı : 384 sayfa
Yayınevi : Pegasus Yayınları
Etiket Fiyatı : 30 tl 



***
Yorum kitabın ilk 100 sayfasına ait spoiler içerir!
  Britt , küçüklüğünden beri en yakın arkadaşı Korbie'nin abisi , Calvin'e aşıktır. Calvin de ona karşı bir şeyler hissetmektedir. Kısa sürede Britt ve Calvin aralarındaki çekimi inkar edemezler ve Korbie'den gizli sevgili olurlar. Ta ki balo gecesine kadar. Calvin , hiçbir açıklama yapmadan Britt'i telefonda terk eder. Balo gecesinden sonra Britt , Calvin bir özür ya da açıklama bekleyerek 8 ay geçirir. Ancak Calvin kendisini bir kere bile aramaz. 
    8 ay sonra Korbie ve Britt tatillerini Korbie'nin ailesine ait bir dağ evinde geçirmeye karar verirler. Korbie ailesini ikna eder ancak babasının bir şartı vardır. Onlara göz kulak olması için Calvin'de onlarla gitmelidir.Britt, 8 ay sonra ilk kez bir araya geleceklerini düşünerek heyecanlanır. Korbie ile dağ evine gitmek için yola çıkarlar. Ne yazık ki her şey düşündükleri kadar kolay değildir.. 
   Yağış kısa sürede fırtınaya dönüşür. Kar tüm şiddetiyle yağar ve yolda hareket etmeyi olanaksız hale getirir. Dağda yalnız kalan kızlar son çareyi geceyi geçirebilecekleri sıcak bir kulübeye rastlamakta bulurlar. Bunun için yoğun kar yağışında ormanın derinliklerine dalarlar. 
   Ancak orman ne kadar tehlikeliyse ormanda yaşayanlar da o kadar tehlikelidir...
Spoiler bitti!
Britt
 Yazarın,  Hush Hush serisi benim en sevdiğim seridir. Okuyuşumun üzerinden yıllar geçmiş olmasına rağmen hala karakterler , olaylar aklımda. Uzun bir aradan sonra yeni bir kitap -Siyah Buz- çıkardı ve ben çıkar çıkmaz aldım.  Aldıktan sonra ise bir müddet okumadım. Elim bir türlü uzanmadı. Hush Hush serisi kadar güzel olamayacağından ve yazarın beni hayal kırıklığına uğratacağından korkuyordum. Okurken de sürekli önceki kitapları ile karşılaştırdım. 
  Şunu söyleyebilirim ; Siyah Buz , Hush Hush serisi kadar güzel! Olaylar ve karakterler yazarın önceki kitabından çok farklı. Yazarın kendini tekrar etmediğini görmek beni sevindirdi. 
  Kitabın ortalarına doğru kaç-saklan-kimseye güvenme durumları beni sıktı. Bir an önce bitsin diye bekledim. Neyse ki 50 sayfa kadar sıkıldım sonra kitap su gibi aktı , gitti. 
   Kitabın sonu ise muhteşemdi! Hatta muhteşem demek o sonu anlatmak için yetersiz kalır. Ağzım açık kaldı diyebilirim...Yazar, şaşırtıcı sonlar yazmakta usta. Bir sürü ödevin , sınavın olduğu şu hafta oturdum tüm akşam boyunca kitabı okudum :D  



  Kitapta çok sayıda şaşırtıcı olay vardı. Zaten türü gizem , suç , aksiyon olduğu için ağzınız açık bir şekilde okuyorsunuz. Aşkın geri planda kalmadığını da belirtmek isterim. Yazar farklı tarzları harmanlamayı başarıyor. 
   
   Yine de -hala- Hush Hush serisi benim gözümde bir numara. Siyah Buz bunun önüne geçemedi. Polisiye tarzında kitaplar okumayı sevmiyorum içinde her ne kadar aşk olsa da. Ben bile sevmediğim tarz olmasına rağmen kitabı beğendiysem siz hayli hayli beğenirsiniz diye düşünüyorum..

Puanım : 5/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI