YORUM : Fırsatçı - Tarryn Fisher

   Her fırsattan istifade etmesiyle bilinen sivri dilli Olivia Kaspen, akılsızca çekip gitmesine izin verdiği eski erkek arkadaşı Caleb Drake ile şans eseri karşılaşınca kendisini ilk aşkıyla ikinci bir şans isterken bulur.
   Caleb'ın hafızasını kaybettiğini öğrenen Olivia, onu geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermelidir. Ancak gerçek kimliğini ve kötü geçmişlerini gizli tutmaya çalışan Olivia'nın en büyük engeli Caleb'ın kurnaz yeni kız arkadaşı, Leah Smith'tir.
Böylece bu iki hırslı kadın arasında kendilerini hatırlamayan bir adamı elde etmek için girdikleri vahşi bir mücadele başlar. Ama çok geçmeden Olivia, bir zamanlar kendisinin olanı almak için savaşırken yalanlarının sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır.
   Peki, aşk her şeyi affeder mi?

Orijinal Adı : The Opportunist
Seri Sıralaması : Beni Yalanlarımla Sev (Love Me with Lies) #1 
Goodreads Puanı : 4.25 (31,467 oylama)
Sayfa Sayısı : 316 sayfa
Yayınevi : Aspendos Yayınları
Etiket Fiyatı : 18 tl

***
   Olivia , geçmişte gurur duymadığı pek çok hata yapmıştır. Bunlardan biri de aşık olduğu adamı terk etmektir. 
   Caleb , kendisini terk eden Olivia'yı 5 yıldır unutamamıştır. Hayatında ne kadar şey olursa olsun sürekli Olivia'yı düşünmektedir. Kendisine yaşattıklarına rağmen Olivia aklından bir türlü çıkmaz. 
   5 yıl sonra şans eseri karşılaştıklarında ise büyük bir sorun vardır : Caleb hafızasını kaybetmiştir , Olivia'nın kim olduğunu hatırlamaz ve Leah isminde birine evlenme teklifi etmek üzeredir. 
     Ben daha menüye bakıyordum ki Caleb benim yerime sipariş verdi. "Şaka mı yapıyorsun?" diye sordum garson gidince. "Kadınların artık oy kullanma ve kendi yemeğini sipariş etmeye hakları olduğunu biliyor musun?"
"Her şeye muhalefetsin," dedi. "Bunu sevdim."

   Kitabın konusunu anlatmaya burada son veriyorum çünkü kitap hakkında ne kadar az şey bilirseniz okurken o kadar çok zevk alırsınız. 
   Kurgusu muhteşem , karakterler muhteşem-ötesi , zaman geçişleri harika daha ne olsun! Olivia'nın geçmişte neler yaptığını deli gibi merak ediyorsunuz ve sonunda hiç beklemediğiniz bir olay çıkıyor. Kitabın sonunu tahmin edemedim. Ancak Olivia'nın geçmişte yaptığı her şeye hak verdim. Onun yerinde olmak istemezdim.
   Karakterleri anlatacak olursam ; karakterlerin hepsini seviyorsunuz, hak veriyorsunuz fakat aynı zamanda hepsinden nefret ediyorsunuz. Yaptıkları şeyler normal insanların yapacakları şeyler değil. O tarz şeyleri yapmak deli cesareti ister. 
   Sürekli ana karakter Olivia'nın geçmişine gidiyoruz. Aslında bu beni rahatsız ederdi ama geçmişte yaşananları merak ettiğim için sıkılmadan okudum. Zaten yazar geçmişi derin derin anlatmamış , gerekli gördüğü yerleri yeteri kadar anlatmış. 
    Kitabın sonu ise beklediğim gibiydi. Yine de son 10 sayfayı okurken bayağı bir üzüldüm. Bu yüzden ikinci kitap Tehlikeli Kızıl elimde olmasına rağmen araya bir kitap sokmaya karar verdim. 
   Bol entrikalı ve aşırı romantik bir kitaptı. İntikam duygularınızı uyandıracak bir kitap istiyorsanız tam size göre! Üstelik saf karakterlerden sıkıldıysanız da tavsiye ederim. 




Puanım : 5/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI